Bizarre Foods: Delicious Destinations
Chef Andrew Zimmern experiences the legendary foods that define a location. Throughout his adventures, he discovers how these iconic foods are made and the right way to eat them.
In the city of love, Andrew Zimmern explores the delicious delicacies of Paris, France; from the indulgent steak frites and the croque monsieur, to the baked croissant and baguette, to the sweet macarons and savory crepes.
London, England is a multicultural melting pot, and Andrew Zimmern explores the dishes that have stayed the test of time; from the traditional Sunday roast and Yorkshire pudding, to the classic pies 'n' mash and fish 'n' chips.
New York City is a melting pot of various ethnicities and culinary fusion. Andrew explores the iconic foods from the Big Apple like mile-high pastrami sandwiches, bagels and lox, pizza by the slice and the American hamburger.
Florence, Italy lives up to its artistic reputation even in its food. Andrew Zimmern explores the classics like the rare Florentine steak, thick ribollita soup, the original cappuccino and the world famous frozen dessert, gelato.