The First 48 Presents: Critical Minutes
This program looks back tragic murders that happen every day in US, and the detectives analyze the whole picture of each case by theme. From the footage videos that capture "the first 48 hours" which is said to influence the resolution of the case, we approach the background of the many tragedy that the detectives witnessed!