The Chase
S1, E6: In Tulsa, a shooting in a motel parking lot leads investigators to undertake an undercover operation to capture the suspect. In Dallas, after a man was stabbed to death in his own apartment, detectives take advantage of a love triangle to bring the suspect in. And in Tulsa, the investigation into the shooting of a former Marine leads to a dangerous car chase and apprehension.