Shocking Confessions
S1, E2: In Tulsa, a key witness denies knowing anything about a brutal homicide until confronted with evidence that proves otherwise. In Dallas, a suspect shocks detectives with a confession they didn't see coming. In Atlanta, Detective Quinn has an uphill battle in the interview room with a suspect who appears to be targeting and killing homeless people.