So Undercover
Molly (Miley Cyrus) is a private detective who chose busting cheating spouses and petty thieves over the drama of high school. Her life however, unexpectedly changes when she is approached by FBI agent (Jeremy Piven) to go undercover in the one place they’re unable to infiltrate… A university Sorority. Her mission is to fit in as sorority girl and protect Alex Patrone (Lauren McKnight) while navigating through a minefield of double crosses and multiple suspects, including Nicholas (Josh Bowman). While undercover Molly soon realises not everyone is who he or she appears to be – including herself.