S1, E2: Success in Australia is bittersweet as the rise of Brawn GP causes unrest amongst the teams that helped them; Jenson Button defies all expectations, achieving victories despite a lack of resources and a relentless onslaught from some big names; rival teams take Brawn to court over their car design; McLaren, Red Bull, and Ferrari, the teams who worked so hard to help, now want the car banned and the team gone from the championship; but as their success grows, so does the animosity towards them.