Alison
In 1994, Alison Botha was abducted at knife-point by two men outside her home in South Africa. Driven into a nature reserve off the main road, she was raped, disembowelled, almost decapitated and left for dead. Against extraordinary odds, mystifying the doctors who had treated her, Alison survived this horrific attack. But this was only the beginning of her struggle. This is the remarkable story of her fight for justice and recovery.