Bad Johnson
With women practically throwing themselves at him, Rich (Cam Gigandet, Twilight, Easy A) can’t control himself. But he continually blames his penis, which seems to have a mind of its own. After ruining yet another promising relationship with Jamie (Jamie Chung, The Hangover II & III) Rich has finally had enough and wishes his penis would just leave him alone. The next morning, Rich wakes up to find his wish has come true and his johnson is no longer on his body. Even worse, Rich is shocked to discover that his penis has taken human form. Selfish, oversexed and irresponsible, his penis is now on the loose with no desire to return. Pitted against his alter ego, Rich must figure out how to reign in his penis, both literally and figuratively, in order to finally learn what separates the men from their boys.