Boogie
Alfred "Boogie" Chin, a basketball phenom living in Queens, N.Y., dreams of one day playing in the NBA. While his parents pressure him to focus on earning a scholarship to an elite college, Boogie must find a way to navigate a new girlfriend, high school, on-court rivals and the burden of expectation.