Discovery Tanzania
Discovery Tanzania is a multi-dimensional journey through the amazing diversity of Tanzania. This film work takes us from the vast savannah, populated by majestic lions and elephants, to ancient tribes rich in time honoured traditions. We explore breathtaking landscapes, from the snowy summit of Kilimanjaro to the beaches washed by the Indian Ocean, immersing ourselves in a visual and narrative celebration of the nature, culture and wildlife of this unique and fascinating country.