Half Light
Rachel Carson (Demi Moore), a best-selling crime novelist, is devastated and filled with guilt over the accidental death of her son. Hoping that a change of scenery will help alleviate her suffering, she leaves her home in the city and moves into a vacant country house owned by a friend and begins a relationship with charming local Angus (Hans Matheson). But, just as her life is taking a turn for the better, Rachel realizes she's being romanced by a ghost, leading her to doubt her own sanity.