Leave No Trace
A father and daughter live a perfect but mysterious existence in Forest Park, a beautiful nature reserve near Portland, Ore., rarely making contact with the world. But when a small mistake tips them off to authorities, they are sent on an increasingly erratic journey in search of a place to call their own.