Pani: Women, Drugs and Kathmandu
In Kathmandu, life for female opioid addicts is hard. Shunned by society and with limited access to rehabilitation services, many turn to sex work and petty crime to survive. Living in the shadows, they endure a cycle of abuse at the hands of clients, drug dealers and corrupt officials. This powerful and intimate doc offers unique access into the lives of eight brave women, charting their struggles to live on and recover against the odds.