Rent
In this musical, set at the dawn of the 1990s, a group of New Yorkers struggle with their careers, love lives and the effects of the AIDS epidemic on their community. Mark (Anthony Rapp), an aspiring filmmaker, and Roger (Adam Pascal), an HIV-positive musician, scramble for money to pay rent to their landlord and former roommate, Benny (Taye Diggs). Meanwhile, their friend Tom (Jesse L. Martin), a professor, has fallen for Angel (Wilson Jermaine Heredia), who is slowly dying of AIDS.