Saving Face
Wil is a lesbian, but she does not dare tell her widowed mother, Hwei-lan, or her very traditional grandparents. She's shocked, however, to find out she's not the only one in her family with romantic secrets when she learns that her 48-year-old mother is pregnant. Unwilling to reveal who the father is, Hwei-lan is kicked out of her parents' home and must move in with Wil, which puts a strain on Wil's budding relationship with openly gay Vivian.