Under Siege 2: Dark Territory
Former U.S. Navy SEAL Casey Ryback (Steven Seagal) has left the armed forces to lead a quiet life as a chef in Denver. While taking time off from his new job, Ryback decides to go on a scenic train trip with his niece Sarah (Katherine Heigl). When the arrival of evil genius Travis Dane (Eric Bogosian) and an international team of hijackers interrupts their relaxing journey through the majestic Rocky Mountains, Ryback must get involved and save the day.