Wine Masters: Douro
The table wine Revolution. When Dirk Niepoort stepped into his family's small Port merchant business, he had big dreams and plans that his father did not support. Despite that, Dirk persevered and turned it into one of the most successful wine companies in Portugal. A few years ago he handed over the daily management to son Daniel, who has the same quirky and creative streak and love of wine.