Elena of Avalor
Whether she's traveling to Vallestrella to learn about the creatures of the realm or training to use her scepter with Zuzo, Elena knows she can face anything with her family and friends by her side!
Adventures in Vallestrella: Flight of the Butterfrog
When a baby butterfrog is accidentally left behind, Isabel and the baby jaquins try to teach him to fly so he can catch up to his family.
Adventures in Vallestrella: Sleeping Sunbird
After accidentally releasing a mischievous duende from one of Quita Moz's jars, Elena and Isabel have to get it back inside before Quita Moz wakes up.
When the baby jaquins find out that starfruit might be the reason that velociervos are so fast, they try to get their paws on some!
While watching the peabunnies do their ritual friendship dance, Elena, Isabel and the baby jaquins help a footloose peabunny.
When a flaringo steals Isabel's spyglass, Elena, Isabel and the baby jaquins chase him down to get it back!
Elena uses her illusion power to stop a masked bandit from stealing a golden statue.