Ashton Kutcher in the Coastal Jungles of Costa Rica
S1, E3: Ashton Kutcher joins Bear in the jungles of Costa Rica. As they traverse through rivers, swamps and jungles, Bear teaches Ashton essential survival skills including how to travel with fire, traverse a mangrove forest, and do a commando crawl. On Day 2 Bear sets up a rope challenge and Ashton must muse the commando crawl skill to cross over a 300-foot-high gorge.