Excitement
S1, E2: "A Galaxy of Sounds" explores the ambience of a galaxy far, far away through various themes such as excitement. Excitement explores the thunderous thrills of chases, duels, and battles. Experience the rush of ships and speeders in pursuit, the iconic hum of idle lightsabers or cracks of clashes, and the cacophonous sound of blaster fire.