Adventures of the Naked Umbrella
Convicted arsonist Sam Wanoutsky is hosting his conspiracy podcast, “The Naked Umbrella," when his trailer home explodes and burns to the ground. Convinced he's been set up, Sam hits the road with his wife, Irene, to clear his name. Now off his meds, and with his parole officer hot on his tail, Sam's psychosis returns as he traverses his relationship with reality and his eternal love for his wife.