Dope
High-school senior Malcolm (Shameik Moore) and his friends Jib (Tony Revolori) and Diggy (Kiersey Clemons) bond over '90s hip-hop culture, their studies and playing music in their own punk band. A chance encounter with a drug dealer named Dom lands Malcolm and company at the dealer's nightclub birthday party; when the scene turns violent, they flee -- with the Ecstasy that Dom secretly hid in Malcolm's backpack. A wild adventure ensues as the youths try to evade armed thugs who want the stash.