Flushed Away
After an ignoble landing in Ratropolis, a pampered rodent (Hugh Jackman) enlists the help of a sewer scavenger (Kate Winslet) in finding his way back to his posh London flat. Getting home is not the only problem, however; a rodent-hating toad (Ian McKellen) wants his notorious cousin, Le Frog (Jean Reno), to exterminate the pair.