Hart's War
Lieutenant Tommy Hart (Colin Farrell) is a second year law student who is enlisted as an officer's aide in World War II due to his father's political pull. When he is captured and thrown into a German prisoner of war camp, top ranking Colonel William McNamara (Bruce Willis) assigns him to defend Lieutenant Lincoln Scott (Terrence Howard), a black POW accused of murdering a fellow white prisoner.