Head Over Heels
Although she has an excellent job at the Metropolitan Museum of Art and a fabulous apartment with model roommates, New Yorker Amanda Pierce remains unlucky in love and intent on finding the right guy. When she develops a crush on neighbor Jim Winston, she begins to spy on him and witnesses his apparent involvement in a murder. Since things don't add up, she tries to figure out what really happened — and if she still has a shot at dating the guy.