Lizzie
Headstrong Lizzie Borden lives with her wealthy father, stepmother, and sister in Fall River, Massachusetts. When her family hires live-in maid Bridget, an uneducated Irish immigrant, the two find kindred spirits in one another and tension builds in the Borden household. Based on the infamous 1892 axe murders by Lizzie Borden.