Midnight Sun
Sheltered since childhood, 17-year-old Katie Price lives with a life-threatening sensitivity to sunlight. Her world opens up after dark when she ventures out to play her guitar for random travelers. One night, Katie encounters Charlie, a young man she's secretly admired for years. As fate leads to a budding romance, Katie desperately tries to hide her condition from her unsuspecting new beau.