Overdosed
The troubling turmoil of the deadly American opioid crisis unfolds in the small rural town of Petersburg, West Virginia, the state hardest hit by this epidemic. Through interviews with former drug dealers, over-prescribing doctors, DEA agents and local community members, Overdosed uncovers a shocking truth of the pharmaceutical industry’s intentional plan to target opioid sales to an impoverished, under-served community and the resulting addiction, prison and overdose cycles of its citizens.