Scoob!
With hundreds of cases solved and adventures shared, Scooby and the gang face their biggest, most challenging mystery ever -- a plot to unleash the ghost dog Cerberus upon the world. As they race to stop this global dog-apocalypse, the gang discovers that Scooby has a secret legacy and an epic destiny greater than anyone could have imagined.