Shallow Hal
The story revolves around Hal who, taking his dying father's advice, dates only the embodiments of female physical perfection. But that all changes after Hal has an unexpected run-in with self-help guru Tony Robbins. Intrigued by Hal's shallowness, Robbins hypnotizes him into seeing the beauty that exists even in the least physically appealing women.