The 11th Hour
The 11th Hour is the last moment when change is possible. Actor Leonardo DiCaprio produces and narrates this urgent and transformational look at where we’ve been, where we’re going and – most important – how we can change. Featuring ongoing dialogues of experts from all over the world, including Mikhail Gorbachev, renowned scientist Stephen Hawking, sustainable design experts William McDonough and Bruce Mau and over 50 leading scientists, The 11th Hour reveals the most critical issues facing our planet today. Astonishing images of floods, fires, hurricanes, collapsing ice cliffs and mountains of waste juxtaposed with images of a sustainable future urge us to take action.