The Uninvited
Everything is set for the party: the perfect house, glamorous guests, a sparkling atmosphere. Rose and Sammy just have to pretend to be a happy couple for a few hours. But when an unexpected, disoriented old woman and Rose’s ex — with unfinished business — show up, the night turns into an awkward comedy about success, the end of applause… and how badly some wounds heal.