Tom and Jerry: Willy Wonka and the Chocolate Factory
In a re-telling of “Willy Wonka and the Chocolate Factory” Tom and Jerry help the boy Charlie attain a Golden Ticket and secretly accompany him into the Chocolate Factory to prevent one of Wonka’s competitors from stealing a special candy known as the Everlasting Gobstopper.