Only the Brave
Through hope, determination, sacrifice and the drive to protect families and communities, the Granite Mountain Hotshots become one of the most elite firefighting teams in the country. While most people run from danger, they run toward it -- watching over lives, homes and everything people hold dear, forging a unique brotherhood that comes into focus with one fateful fire in Yarnell, Ariz.