Your Friends & Neighbors
When a financial titan (Jon Hamm) suddenly finds himself divorced and jobless, he starts robbing his wealthy neighbors to stay afloat. Stealing from his own social circle strangely exhilarates him—but he gradually gets tangled in a deadly web.