10 Years
10 Years follows a group of friends on the night of their high school reunion who, a decade after leaving school, still haven’t quite grown up. Among the friends is Jake (Channing Tatum) who is deeply in love with his girlfriend and ready to propose until he runs into his high school flame (Rosario Dawson) for the first time in years. As the night goes on friendships are reignited, rivalries re-emerge and for some, love is found in unexpected places.