Aladdin
Aladdin is a lovable street urchin who meets Princess Jasmine, the beautiful daughter of the sultan of Agrabah. While visiting her exotic palace, Aladdin stumbles upon a magic oil lamp that unleashes a powerful, wisecracking, larger-than-life genie. As Aladdin and the genie start to become friends, they must soon embark on a dangerous mission to stop the evil sorcerer, Jafar, from overthrowing young Jasmine's kingdom.