Azuro
As each summer, a group of friends head off on holiday together. Wedged between sea and mountain, with stifling heat and neither mobile phone nor internet connection, they have little to occupy them all day long. And then, from a sublime boat, descends a man. A man shrouded in mystery. Based on "The Little Horses of Tarquinia" by Marguerite Duras.