Back to the Future Part 2
Time-travel sequel with Marty McFly and the eccentric inventor Doc Brown travelling back and forth in time to stop their nemesis tampering with history. By stealing the time machine and travelling back in time himself, Biff Tannen gives his younger self a book containing fifty years of sports statistics which he uses to amass an enormous gambling fortune and power.