Backbeat
The legendary fifth Beatle's story is finally told in this musically vibrant film which perfectly captures 1950s Europe. A sexy story of jealousy, friendship, and music, BACKBEAT is the untold story of the world's most famous rock band. Essential viewing for both fans and non-fans alike.