Birthday Wonderland
The story follows Akane, a girl with no self-confidence. On the day before her birthday, she meets a mysterious alchemist Hippocrates and their student Pipo, who both tell her they're on a mission to save the world. Together, they set out from the basement for "Wonderland," and Akane finds herself labelled Wonderland's savior.