Delivery Man
Delivery driver David Wozniak (Vince Vaughn– The Watch) has a life no one would envy and it gets a whole lot worse when he discovers he’s the father to 533 children through sperm donations he made 20 years earlier… with 42 of them bringing a lawsuit demanding to know the identity of their biological father. Struggling to comes to terms with his new situation David embarks on a hilarious journey to discover not only his true self, but the father he could become.