Escape
Ten years after the Black Death has ravaged the lands, a poor family is ambushed by a pack of merciless killers on a desolate mountain pass. Nineteen-year-old Signe is the lone survivor. Held hostage and facing a fate worse than death, Signe manages to flee her captors, but her escape does not go unnoticed, and now the chase is on.