Final Destination Bloodlines
The newest chapter in New Line Cinema's bloody successful franchise takes audiences back to the very beginning of Death's twisted sense of justice—Final Destination Bloodlines. Plagued by a violent recurring nightmare, college student Stefani heads home to track down the one person who might be able to break the cycle and save her family from the grisly demise that inevitably awaits them all.