Frimas
In a near future where abortion is now re-criminalised, Kara is faced with a sad and brutal reality. Despite the imminent dangers she faces, she seeks out an illegal mobile abortion clinic. It is when she finds herself in the midst of this dismal clinic that she is confronted with the repercussions of her painful decision.