Halloween - Resurrection
The original house of horrors, the dilapidated home of infamous serial killer Michael Myers, has now become the set of a webcam reality show. But when the veteran slasher discovers that a group of university students has taken over his old killing grounds, he decides it's time to bring the blades out of retirement.