Hamilton 2: But Not if It Concerns Your Daughter
When his goddaughter is kidnapped, apparently by Islamic terrorists, Agent Carl Hamilton is forced to use his skills to try to track her down and rescue her. It quickly becomes apparent that no one, not even his own agency, is to be trusted.