How to Deter a Robber
Home Alone meets Fargo. In this darkly twisted thriller, a series of unfortunate coincidences leave recent high school graduate Madison, and her boyfriend Jimmy face-to-face with the burglars who are ransacking their neighbourhood. As the two amateur detectives line up booby traps, they soon realise it's going to take more than some well-placed paint cans to stop them.