If...
From director Lindsay Anderson (This Sporting Life) comes this chaotic classic look at late-sixties England. Set in a boarding school, Malcolm McDowell stars as Mick Travis, an anarchic classmate who outwits the students and masters endlessly. The film was nominated for a Golden Globe and BAFTA, and received the Palme d’Or in 1969 at the Cannes Film Festival.