Imagine
Songs from John Lennon's 1971 album 'Imagine', mixed with footage of the singer-songwriter. Numerous guest stars including George Harrison, Fred Astaire, Andy Warhol and Dick Cavett, create a world of imagination as rich and moving as the music.